2012. szeptember 12., szerda

Akinek inge, vegye magára...


Munkaruha, formaruha, mint reklámajándék
Sokan megfeledkeznek arról, hogy a munkaruha a marketing-mix része, pedig a cég költségvetésében nem a marketing költségeknél jelentkezik, így adózására sem vonatkoznak a reklámajándékokat sújtó extra adók. Természetes tehát, hogy megéri felöltöztetni a dolgozókat, így nem csak reklámozzuk cégünket, hanem a kollégáinknak is adtunk valamit. 
 Az ideális munkaruha, formaruha mindenekelőtt komfortos, jó minőségű anyagból készült, plusz hozadéka, hogy kiváló reklámhordozó, így ingyenreklám a cégünknek.
Az egész nap viselt formaruhának a  munka-egészségügyi szempontoknak is meg kell felelnie: a dolgozó egész nap szemmel láthatóan érezze
jól magát benne, viselése a munkavégzést ne akadályozza, mert az a dolgozók munkavégzésén, teljesítőképességében is megmutatkozna. A jó minőségű formaruhák mindig nagy népszerűségnek örvendenek a dolgozók körében, hiszen viselése révén a saját ruházatukat kímélik, így béren kívüli juttatásnak is tekinthetők.  A jelenlegi gazdasági helyzetben jó ösztönzőeszköz a munkaadók kezében és hozzájárul a dolgozók lojalitásának eléréséhez is.
A jó minőségű munkaruha beszerzése megbízható, régi szállítótól, a megbízható, jó márka kiválasztásának köszönhetően könnyíti a beszerzők életét, mivel nincs szükség évente többszöri beszerzésre és pénzkiadásra, elég egy évben egyszer megejteni a beszerzést.
A Golding Reklámajándék Kft. által forgalmazott pólók, galléros pólók, polár pulóverek, mellények, dzsekik, nadrágok, ingek a fenti feltételeknek maradéktalanul megfelelnek.
Ár-érték arányuk és minőségük miatt saját dolgozóink is az alábbi márkák egyikét viselik: US Basic, Slazenger, Stedman, Best in Town, Hanes. További márkák, melyek minősége szintén minden igényt kielégít és tőlünk megvásárolhatja őket: Fruit of the Loom, Russell, Jerzee's, Gildan, Sol's, Kariban. 
Valamennyi felsorolt márka emblémázása házon belüli emblémázó-műhelyekben rövid határidővel megoldható. 
A logó elhelyezése attól is függ, hogy a front office vagy a back office munkatársak fogják viselni. Cégünk arculatának tervezésekor, a grafikai elemek kialakításakor megéri arra is gondolni, hogy az adott grafikai elem, hogyan valósítható meg különböző felületeken, különböző méretben. Az aprólékos, 4C logó hímzése problémás lehet, pedig a hímzés magasabbra pozicionált cég képzetét kelti. A hatalmas, háton elhelyezett logót a kiskereskedelmi piacon aktív cégeknek érdemes alkalmazniuk, míg az elrejtett logó (nyakba vart címke ) inkább a dolgozók cég felé érzett lojalitását erősíti.
A különböző márkák szállítási határideje eltérő, kérjük érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon vagy ügyintézőjénél.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése