2012. szeptember 19., szerda

Szösszenetek

Imént régi mappák tisztogatása közben bukkantam erre a fotóra. Erről jutott eszembe, hogy a Golding Reklámajándék Kft. alapítási éve is 1991, csakúgy mint a MOL-é. Vannak állandó dolgok. Mint ahogyan az is, hogy a problémáink is évről-évre ismétlődnek.
Minden évben belefutunk, hogy nyáron is szeretnének az ügyfelek csokoládét vásárolni reklámajándéknak, de a csokigyárak nyárra leállnak. Ha még elcsípjük is a gyártást, akkor hűtőautót kell megbízni a szállítással, hogy ne Forrócsokit szállítsunk vagy csak csokifondü segítségével elfogyasztható törmeléket.
De nem csak a csoki tárolásával és szállításával adódhatnak problémák.
Előfordulhat, hogy elillan a festékanyag a szövegkiemelőből, kiszárad a tollbetét vagy eltűnik a gáz az öngyújtókból, szállítás közben nedvesség éri a kartonokat, aminek következtében legjobb esetben is a díszdoboz már nem díszít, ezáltal a termék már nem ajándék.
A nedvesség ennél komolyabb károkat is okozhat, ha az még a világtengerek másik végén éri a felénk tartó konténert és abban esernyők várják a jobb sorsukat.  Az esernyő váza ugyanis szeret berozsdásodni, a szövete pedig bepenészedni. Természetesen a veszteséget ilyen esetben a biztosítás fedezi, de mi nem fogunk tudni esernyőt értékesíteni.
Mára legyen elég ennyi horror. Szóljon, aki tud hasonló érdekes esetet a reklámajándék szakmából.
Addig eszem egy kis csokoládét, nem várom meg hogy piros hóemberek potyogjanak az égből...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése