2012. október 4., csütörtök

Sárkányszárnyon röptetett brandek




A sárkány, mint reklámhordozó? Lehet, hogy marginális téma, de ezen a  helyen épp az ilyen kérdésekre szeretnénk felhívni a figyelmet. Kit érdekel !!! ? Akit nem, az maradjon meg a bejáratott reklámeszközöknél, tartsa távol magát a formabontó, kreatív megoldásoktól, így hibázni sem fog. Akit igen, annak felteszek pár kérdést.  
Mennyivel tűnik költséghatékonyabbnak a légi reklámhordozóknál a kék égen repülő papírsárkány gyermekkacagással kísérve? Mennyivel nagyobb példányszámban állíthatjuk elő, mint az óriásplakátot? Mennyivel fantáziadúsabb, mint egy golyóstoll, baseball sapka, vagy esernyő? Mennyivel nagyobb az esélye, hogy az apukák kipróbálják nyaraláskor a gyerekkel, majd tovább stresszmentesítenek vele, amikor a gyerek már messze jár? Sokkal, sokkal, ... nagy.
 Nem is olyan újkeletű hobbi a manapság sokadvirágzását élő sárkányeregetés, hiszen Párizsban már az 1700-as években a sok sárkányeregető közötti konfliktust megelőzendő szabályozni kellett a közparkok rendjét.  1752-ben Benjamin Franklin papírsárkány segítségével végzett kísérletének eredményeképpen jött létre a villámhárító. Charles Blackley asztmatológus az 1800-as években sárkány segítségével vett pollenmintát 500 méteres magasságból, így értette meg, hogy városi környezetben is jelentős a pollenterhelés, így a szénanátha okának a városokban is a pollenek tekinthetőek.
A sárkány tehát nem csak gyerekjáték, hanem szabadtéri sporteszköz, stresszlevezető, oktatóeszköz, tudományos felfedezések segédeszköze és nem utolsó sorban reklámhordozó.
Nincs más hátra, mint kitalálni egy tetszetős grafikát, amelyet a sárkány egész felületén el lehet helyezni még a gyártás során, így teljesen egyedi terméket létrehozva vagy egy kész sárkányra szitázni a logónkat.
Hajrá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése