2013. március 5., kedd

Az IGC story 1.

Nem kétséges, hogy az integrált beszerzésnek, a gazdasági együttműködésnek vagy csupán az információk megosztásának - egymásnak nem konkurenciát jelentő piacokon - napjainkban egyre nagyobb a jelentősége és versenyelőny növelő tényező. Tudták ezt Európa boldogabbik felén szocializálódott barátaink már1956-ban is, amikor mi még egészen mással voltunk elfoglalva. Az IGC Global Promotions szervezetet ekkor hozta létre pár lelkes fiatal, akik a reklámajándék piacon látták biztosítva boldogulásukat. Nálunk ekkor kezdődött a Munkás-Paraszt Hatalomért érdemrend osztogatása. Az internet ekkor még nem támogatta a kapcsolattartást, de volt fax, telefon és a fiatalok évente többször összejöttek, például Budapesten is felejthetetlen napokat töltöttek 1972-ben.  ...............................................................................................................................

Ebben az évben járt nálunk Elizabeth Taylor és Richard Burton is, akiket a vendéglátósok azóta is emlegetnek, mert az Intercontinentálban 4 millió (akkori) kemény forintért szórakoztak Liz 40. születésnapja alkalmából. 
Ha már ajándékozásról beszélünk, nem tudom kihagyni hogy megemlítsem, hogy a színésznő ekkor kapta meg bőkezű - bár nálunk is csapodárkodó - férjétől a Taj Mahal névre hallgató (?:) gyémántcsodát.
.................................................................................................................................
A mi generációnk ekkor még iskolába sem járt és most az IGC doyen-jeitől tanulhatunk. Kedves, kulturált, jó karban lévő idős urak, akik nem mellékesen hozzánk képest elképesztően nagy tapasztalattal rendelkeznek a reklámajándék értékesítésben, beszerzésben. A baráti társaság egyre bővült, a Golding Reklámajándék Kft-t 2004-ben alapos audit és többszöri céglátogatás eredményeképpen látták méltónak a tagságra.
A baráti társaság lassan kinőtte magát és céggé alakult. Az IGC story folytatódik....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése