2013. március 29., péntek

Reklámajándék - a birtokolható reklám

A reklámajándékok 75 %-át legalább 6 hónapig birtokolják az emberek.
A fogyasztók 73%-ának vételi döntése befolyásolható reklámajándékkal.
A válaszadók 94%-a azt nyilatkozta, hogy jelenleg is rendelkezik egy vagy több reklámajándékkal. A termékek 3/4  részét több, mint fél évig birtokolják. Szinte valamennyi nyilatkozó állította, hogy naponta legalább egyszer vesz kézbe/használ reklámajándékot.
A válaszadók 57%-a emlékezett a reklámcikken látott logóra.
A számok magukért beszélnek. Bizonyítják, hogy a reklámajándék a reklámkampányok kötelező komponense. Emeli a márka ismertségét, a márkahűséget és kedveltebbé teszi a céget. 
Forrásként az EPPA (Europen Promotional Products Association) reklámajándék szervezet által közölt adatok szolgáltak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése