2013. április 4., csütörtök

Reklámajándék - a szerethető márkákért

A reklámajándékozó célja a hosszan tartó hatás elérése, a köszönet, a hála kifejezése, illetve egy olyan "névjegy" hátrahagyása, amely biztosítja a hosszan tartó bevésődést. Tudjuk, hogy egy ügyfél megtartása hetedannyiba kerül, mint egy új ügyfél megszerzése. A mellékelt ábrán jól látható, hogy különösen a reklámajándékot adó cég mások számára történő ajánlhatóságát érjük el reklámajándékkal. Ez az igazi érték.!!! Egy ügyfél, akit rá tudunk venni, hogy ajánljon bennünket másoknak, azaz ő szerezze számunkra a további ügyfeleket. Megéri tehát emblémázott ajándékkal kedveskedni, beszéljünk akár egy szerény értéket képviselő műanyag tollról, akár egy értékes design termékről. A reklámajándék katalógusokban található termékek nagy része nem kapható kereskedelmi forgalomban, így egy egyszerű ajándék is kuriózumnak számít azok számára, akik nem lapozgatják nap nap után ezeket a kiadványokat. Nem is beszélve arról, hogy a műanyag tollak - melyek elvileg nem képviselnek magas értéket - hány kézen mennek keresztül pályafutásuk során, azaz hány emberhez jut el általuk a nevünk. A mi szempillánkat - akik reklámajándék értékesítéssel foglalkozunk - már csak az igazi extravaganciák - egyedi gyártású reklámajándékok - rebegtetik meg. Pedig érdemes egy kívülállónak - a vevőnek, akit meg szeretnénk nyerni - a kezébe nyomni egy katalógust és figyelni a hatást....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése