2013. május 14., kedd

IGC Story 2.

Az IGC Global Promotions évi rendszerességgel tartott összejövetelére Hong Kong-ban, a Hyatt Regency hotelben került sor 2013. áprillis 30. és május 2. között.
Az egyre bővülő tagság és a céggé alakult IGC szigorú rendje már hosszabb ülési időt követelt. Az eddigi 2 nap helyett már 2 és fél napot vett igénybe, hogy valamennyi szervezeti változást megvitassunk, elfogadjunk, megszavazzunk, hogy a különböző bizottságoknak idejük legyen az egész cég számára hasznos javaslatokat kidolgozni, azt a tulajdonosok elé tárni. A hagyományos minta- show és a marketing esetek bemutatásának lebonyolítását is meg kellett változtatni, mert szétfeszítette a rendelkezésre álló időkeretet. Hihetetlen ötletek, sikeres project-ek keltek a szemünk előtt újra életre.
Idén először - a tagság javaslatai alapján kiválasztott - preferált beszállítókkal is találkozhattunk és "rapid randi" módszerrel csoportokba osztva valamennyien találkozhattunk velük, megismerhettük hátterüket, céljaikat, jövőbeli elképzeléseiket.
Az informális vacsorák alkalmat adtak arra, hogy az IGC Global Promotion társtulajdonosai (tagság) egymással ne csak a hivatalos keretek között cserélhessenek eszmét, hanem baráti szálak is szövődhessenek.
A konferencia végén valamennyien energiával töltődve indultunk a repülőtérre, mások számára Tee Off!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése