2013. július 22., hétfő

Én kis kertész...

Azok számára, akik nem tudnak nyáron szabadságra menni, de mégis a természet közelségére vágynak, ajánljuk a mini kertet.
A zacskós tej már kiment a divatból, de a zacskós kiskert még be sem jött. A táskából előkapható zacskó tőzeget tartalmaz, ami napraforgó magot rejt, mely locsolgatás után kikel. Amíg a palánta nő, a 4 szín nyomott zacskón szem előtt tarthatjuk reklámunkat. Amikor elszabadul a természet ereje, ültessük ki a palántát szabad földbe, hogy tovább fejlődhessen. 
Akik a zacskós megoldással nem elégszenek meg, azok számára létezik fém dobozka vagy focilabda formájú kiskert is, amelyben valódi legelő növeszthető. Az iroda gyepmestereinek a fűnyíróért sem kell messzire menni, hiszen elég a kisollót előkapni a gémkapcsok közül.
Azt feltételezzük, hogy ez a reklámhordozó sokkal inkább felkelti a figyelmet, mint a következő reklámajándékok: golyóstoll, esernyő, baseball sapka, kerámia bögre stb. DE: a hagyományos reklámajándékokat nem szabad lebecsülni, hiszen ezek olcsóságuk miatt sokkal nagyobb tömegekhez juttathatók el, így a márka megismertetése szélesebb tömegek részére megoldható. Ismernünk kell a célcsoportunkat, amikor a reklámajándékot kiválasztjuk Napjainkban sokan a kreatív ajándékokat keresik, még annak árán is, hogy ezek használhatósága megkérdőjelezhető. Jelen gazdasági szituációban azonban az emberek lehet, hogy a hasznos ajándékoknak örülnek a legjobban, amire így nem kell saját pénzt kiadniuk, még annak árán is, hogy az ajándékon jól látható egy márka logója.
Visszatérve a fenti ötlethez... igen, találkozhatunk újféle reklámozási lehetőségekkel, ajándékokkal, azonban nem véletlen, hogy mely termékekre éleződött ki a reklámajándék piac alapkínálata. Ezek azok a termékek, amelyekre a világ minden pontján volt és lesz kereslet, emiatt mindig kaphatóak raktárkészletről, bejáratott az emblémázásuk és megbízható a minőségük. És nem függ az időjárástól a siker...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése