2013. augusztus 28., szerda

A nők is a feketét szeretik...

Amikor egy reklámajándék beszerző a saját ízlését követi a cég reklámajándékának kiválasztásakor, nem biztos, hogy ezzel használ a márkának, amelyet népszerűsítenie kellene.
Az ajándékok kiválasztásakor el kell felejtenünk a saját ízlésünket és megpróbálnunk a célcsoportunk fejével gondolkodni, hiszen ők azok, akiknek örömet kell okoznunk, akiknek be kell vésnünk az emlékezetükbe a márkánkat. Az Amerikai Reklámintézet felmérésében múlt nyáron 544 - 21. évét betöltött - fogyasztót kérdeztek meg reklámajándékokra vonatkozó preferenciáikról.
A kiválasztható termékkategóriák között a legnépszerűbb ajándékokat sorolták fel: táska, hátizsák, írószer, irodaszer, valamint ösztönzőként alkalmazott prémium ajándékok.
Az eredmény egyáltalán nem meglepő, inkább megerősíti az előzetes feltételezésünket.
A haszna azonban az, hogy felhasználhatjuk, amikor vásárlóinkat meg akarunk erősíteni döntésük helyességében, illetve segíthetjük annak meghozatalában a termék kiválasztása, színe, emblémázásának módja tekintetében.

Táskák és hátizsákok
- A nők több táskát és hátizsákot birtokolnak, mint a férfiak.
- A hátizsákokat legalább 4 évig használják nemre való tekintet nélkül.
- Az előnyben részesített színek sorrendje a fekete, kék és bézs volt.
- A legtöbb táskát munkába járásra használják, de a nők 69,4 % bevásárlásra is, míg a férfiaknál ez az arány 39,3 %.
- A fiatalabb, még iskolába járó generáció előnyben részesíti a világos, nem hagyományos színeket.

További termékkategóriákról a folytatásban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése