2014. április 4., péntek

Hogyan kell a focin lovagolni?



Az a márka/cég, aki figyelmet, sikereket akar elérni a fiatal célcsoport körében, annak azokat az eszközöket kell használnia, amelyekre ők nyitottak.Az utóbbi évtizedek egyik legjelentősebb megatrendje az egészség. Ehhez szorosan kapcsolódik a test, a testkép, a megjelenés felértékelődése, amelyet szüntelen médiaüzenetek is táplálnak: a jó megjelenés a sikeres élet, a boldogság szimbólumává vált.
Hazánkban meghatározó jelentősége van a futballnak. Mindenki ápol vele valamiféle viszonyt, még a kritikusoknak is állandó, fontos témája.

Igaz, hogy a magyar válogatott ki sem jutott a 2010-es VB-re, és az MLSZ 1200 fős országosan reprezentatív kérdőíves felmérése szerint 2012-ben a lakosságnak csak 17 %-a focizott valamilyen formában, ennek ellenére a Dél-afrikai mérkőzések nézettsége igen magas volt. A legnépszerűbbnek a brazil válogatott meccsei bizonyultak, ezeket 1,1 millió néző követte az AGB Nielsen felmérése alapján, de ebben a számban a vendéglátó-ipari egységekben és kivetítők előtt szurkoló nézők nem voltak benne, így csak tippelni lehetett a pontos nézőszámot. Ezek a számok jelzik, hogy ha a focit nem is űzik nagy számban, de érdekli az embereket.
Miért írok most erről? Mert közeledik a következő VB Brazíliában (2014. június 12) és a foci üzlet, de ne csak azoknak legyen üzlet, akik a tűz közelében vannak, hanem próbáljuk meglovagolni mi is ezt a labdát a kommunikációnkban profi marketingtevékenységgel.
Az integrált marketing kommunikáció megkerülhetetlen eleme a reklámajándék, mely támogathatja a tömegmédiában, hatalmas költségen megjelentetett reklámjainkat és amelynek a hatása nem csak a pillanatnak szól, hanem tovább él a pólókon, baseball sapkákon, tollakon, táskákon, kulcstartókon.
Játsszunk mi is egy kicsit ezen a pályán. 
Kifejezetten focihoz kötődő, raktáron lévő vagy egy hét alatt szállítható ajándéktárgyainkat itt tekintheti meg.
A drukkoláshoz elengedhetetlen kellékek sok-sok színben: duda, tapsoló, síp, csörgő szambalabda.
Egyedi termékekre a pontos igények és a mennyiség ismeretében tudunk árajánlatot adni. (pl. a bemutatott képek)

Egyéb egyedi ötletekért látogasson el honlapunk IdeaListjébe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése