2019. november 7., csütörtök

A hasznos reklámajándék


A promóciós cikkek hatékony eszközök a márka ismertségének erősítésében, de ha nem megfelelő promóciós ajándékot választunk, annak csekély hatása lesz, elképzelhető, hogy nem lesz használva, nem lesz szem előtt. Azok a tárgyak, amelyek nem hasznosak egy adott iparág szereplői számára, nem fogják elérni a hosszantartó reklámhatást. Gondolkozzunk el: szem előtt tartottuk-e eddig az iparági különbségeket a reklámajándék kiválasztása során?
Nézzünk pár példát: a hegyikerékpározás konferencián adható promóciós cikkek közé tartozhatnak újrafelhasználható vizes palackok, sportcélra tervezett vagy egyszerű, húzózsinóros hátizsákok, karabineres kulcstartók, stb. A kültér szerelmesei számára releváns promóciós cikkek közé tartozhatnak a hátizsákok, takarók, elsősegély-készletek, multifunkciós szerszámok, telefontöltők, stb. Ha a célcsoportunk hasznosnak tartja ezeket a reklámajándékokat, akkor használni fogják, ha használják, akkor többször és hosszabb ideig szem előtt lesz a márkánk üzenete.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése