2020. január 3., péntek

A reklámajándék, mint hirdetési felület


A különböző hirdetési felületekhez (TV, rádió, banner, óriásplakát stb) az emberek nem kötődnek fizikailag, nem tudják kézbevenni, hazavinni, használni őket. A reklámajándék hosszantartó, folyamatos, fizikai jelenlétet biztosít a célcsoportunk életterében, ezért elsősorban reklámhordozónak kell tekintenünk, csak másodsorban ajándéknak. Ha hirdetési felületben gondolkozunk, akkor újra felmerül a megfelelő ajándék kiválasztásának kérdése. Pl. nagy sportmárkák ezért nem hirdetnek a Fürgeujjakban – mert ugyan lehet átfedés a márka használói és a Fürgeujjak olvasói között- , de akik a nagy sportmárkát használják, azok sem akarják az adott újságban látni a hirdetést, még akkor sem, ha történetesen szabadidejükben kézimunkáznak is. Ugyanez vonatkozik a reklámajándékok – mint hirdetési felület - kiválasztására is. Villanyszerelőknek valószínűleg nem babaelőkén fogjuk reklámozni a villanykacsoló márkánkat, hanem egy iparághoz közelebb álló terméken: pl. mérőszalagon, szerszámkészleten, baseballsapkán stb.







                                                                                    

1 megjegyzés:

  1. Thanks for sharing, great post!

    Áo khoác Đà Lạt chuyên sỉ và lẻ áo khoác áo khoác nam với giá ưu đãi nhất 2020. Luôn cập nhật mẫu mới chất lượng và dày ấm nhất kể cả với thời tiết lạnh giá các nước có du học sinh và xuất khẩu lao động. Aokhoacdalat.com được đồng hành cùng các bạn!!!!

    VálaszTörlés